reklama

Zamyslenie, nie len predvianočné.

Ako som prišla na to, že mi k šťastiu veľa nechýba. Netreba luxus, drahé dary a veľa peňazí, stačí že máme jeden druhého.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Mám pätdesiatri a čo včul?

Môžem sa tváriť, že som stará onuca a podľa toho sa správať, čiže behať po doktoroch a sťažovať sa , že mládi v prdeli a do penze daleko, alebo si povedať, že konečne si môžem robiť čo chcem. Lenže, čo vlastne chcem robiť a čo budem robiť sú dve rozdielne veci.

Začnem doháňať veci, čo som nestihla, keď boli deti malé? Zobrať kamošku a vybieliť pár barov, začať sa učiť cudzie jazyky? Nehrozí, ted aspoň v mojom prípade. Na diskotéky som nechodila ani za mlada a jazyky mi nikdy nešli. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zisťujem , že sa mi nechce doháňať zameškané. A čo som vlastne zmeškala?

Keď tak nad tým uvažujem, asi nemám chuť niečo doháňať.

To , že žijem vedľa nesprávneho muža, nie s ním, som našťastie zistila ešte pred štyridsiatkou. Podarilo sa mi dať si vlastný život dokopy a ukľudniť moje vystresované deti a seba. Zistila som, že stačí jedna izba a štyri lyžičky. Netreba kopu peňazí, stačí pohoda. Deti vyleteli z hniezda a ja si užívam život s človekom, ktorý je ako moje zrkadlo.

Blížia sa najkrajšie sviatky v roku a ja si znovu uvedomujem ako málo mi k šťastiu stačí. Nenaháňam sa za darčekmi a nepotrebujem luxusný stromček. Teším sa na Vianoce, na to, že budeme spolu, môj muž, moje deti, moja mama a ja. Nejaké balíčky isto budú pod stromcekom, nebudú drahé, ale o to drahšie, že sú z lásky. Nemusím sa báť, že som neprestrela správne stôl, neupiekla tie správne zákusky a zase nedochutila jedlo. Nemusím deťom vysvetľovať, prečo mi jeźisko nepriniesol žiaden darček, aj keď som bola dobrá. Nemusím počúvať, že zase som všetkým pokazila sviatky, lebo som nemožná. Musím byť len spokojná a šťastná a s tým nemám problém sa zmieriť. Konečne si môžem znovu povedať, že sú tu sviaky pokoja a mieru. Vďaka ľudom, ktorí ma obklopujú uź viem, že to nie je len klišé. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vonku fúka vietor a poletuje sneh, ktovie či vydrží do vianoc? Nemusí! Vianoce klopú na dvere a záleží len na nás aké si ich vieme a chceme urobiť.

Mária Šitárová

Mária Šitárová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som žena, ktorá si chce splniť sen o písaní. Mám dve úžasné dospelé deti, ktoré mi robia radosť a skvelého manžela. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu